Punch today in the face

Träning

Publicerad 2012-08-28 23:36:04 i Träning

Idag var det dags för rygg och axlar på gymmet! Lite ovan träning så det kändes verkligen!  Det dröjer nog ett tag till innan jag kommer in i det ordentligt, men nu har jag i vilket fall fått genomgång på de flesta maskinerna!
Nu gäller det bara att få med några fler till gymmet, så jag har några att träna med!

Nästa vecka sätter gruppträningen igång igen.. som jag längtat!! Höstens nyhet hos oss är Sh´bam, någon som testat? Är det kul?

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-08-29 07:46:26

Jag förkortar CXWORX till CX, det är som core fast jobbigare och lite mer intensivt! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-09-01 19:12:37

Sh´bam är riktigt roligt, mycket dans. Men funkar bra för mig trots att jag har sjukt då.lig koordinationsförmåga! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela