Punch today in the face

Bli peppad av tidningar

Publicerad 2012-09-05 08:34:00 i Allmänt

En sak jag börjat med på sistone är att prenumerara på tidningar. Det är kul att ha som underhållning och också som lite extra pepp.  De två senaste tidningarna jag har är Aktiv träning och Topp Hälsa.
 
 
Båda tidningarna innehåller: Kost/recept, övningar, tips på träningsformer, intervjuer med idrottare, forskning, varu-tester m.m. Men är ändå två helt olika tidningar. Aktiv träning har (som man hör på namnet) fokus på träning. Medan Topp hälsa tar med allt som har med hälsa att göra, både fysiskt och psykiskt.
 
 
Såhär kan en innehållsförteckning se ut.
Aktiv träning                           topp hälsa
 
 

Kommentarer

Postat av: Sweetelicus

Publicerad 2012-09-05 12:54:20

Hejsan!
Jag är tillbaka i bloggvärlden igen.
Jag skötte tidigare en blogg som hette sweetelicus.se som nu är borttagen och nu har jag börjat en ny privat blogg som handlar om mitt liv och allt som händer där och kommer även börja med tävlingar osv :D ..

Ville bara tipsa lite :D ..

XoXo
Sweetelicus

Btw Sjukt fin blogg sötis !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela